Run Andrea Run | 5 mei 2014 | Evenementen | Persoonlijk | Bevrijdingsdag
De wekker gaat om 4.00 uur. Het duurt even voordat ik me dat realiseer. Ik lig nog in coma en ben ver weg in dromenland. Maar zodra ik me bedenk waarom die wekker zo vroeg staat, spring ik uit mijn behaaglijk warme bedje. Mijn kleding voor vandaag ligt al klaar, mijn fiets ligt al achterin de auto.Het bericht Bezinning verscheen eerst op Run Andrea Run.
tinyraijmakers | 5 mei 2014 | sport | biertje | Gulpen
Maandagmorgen, Drie grote wedstrijden in twee maanden. Hoe zou dat uitpakken vandaag dat was gisterenmorgen de vraag toen ik in alle vroegte samen met mijn loopmaatje voor vandaag in de auto stapte. De Sallandtrail dat ging super. Het herstel was goed toen ik de marathon van Zeeuws Vlaanderen inging. Maar daar zat dan ruim 4 […]
WendySolar1971 | 4 mei 2014 | Gadgets, hardlopen, koning van spanje trail
Manlief: “Hoe laat moet de wekker morgen”? Ik: “half 6” Manlief: “Waarom in hemelsnaam zo vroeg”? Ik: “Ik ga 10 km lopen in Gulpen”. Uiteindelijk werd het 5.40 uur. Om 5.50 in de auto en om 6.10 stond ik bij … Lees verder →
WendySolar1971 | 4 mei 2014 | Gadgets, hardlopen, koning van spanje trail
Manlief: “Hoe laat moet de wekker morgen”? Ik: “half 6″ Manlief: “Waarom in hemelsnaam zo vroeg”? Ik: “Ik ga 10 km lopen in Gulpen”. Uiteindelijk werd het 5.40 uur. Om 5.50 in de auto en om 6.10 stond ik bij … Lees verder →
04-05-2014 El Rey La Noche Espanola
Dutch Road Runners | 4 mei 2014 | Nederland, Rotterdam
Zondag 4 mei 2014
De wekker gaat om 03.00 am
Tijd om op te staan voor mijn nachtelijk avontuur namelijk de Koning Van Spanje lange afstand rennen in het donker oftewel mooi op het Spaans gezegd
"El Rey La Noche Espanola" (de spaanse nacht koning)
Even een plasje doen en een plas water in mijn gezicht,de ren kleren aan en na een bordje muesli en 2 koffie ging ik dan terwijl 90 procent van Nederland nog op 1 oor ligt te snurken naar Gulpen
Aangekomen om 03.45 op een nog erg lege parkeerplaats bij Mosaqua en Rocca (hihi over een aantal uurtje zal het hier wel veel anders zijn)
De auto sleutels in de camelbag en omdoen en effe testen of ik kan lurken aan de slang,lampje op de kop..bright light on en hoppa gaan met de banaan
Precies om 04....
hollen en stilstaan | 3 mei 2014
Het mannetje en het vrouwtje zijn wakker ;) Zie je wel! Er was iets raars met mijn voet, gisteren al. Deed zeer, maar ik kon niets vreemds ontdekken. Het zit van binnen, zeg ik dan altijd maar. En verdomd. Nu komt het naar buiten. Zien jullie het wel? Ik heb niet gelogen! Gelukkig weinig last van, en dat is maar goed ook, want we hebben wat dingetjes te doen.We doen een fijne grote order voor SafeID de deur uit.De Man werd helemaal gek van de druppende keukenkraan. Vroeger kon je er nog een nieuw leertje in zetten, maar nu moet je een compleet nieuwe kopen. Kunnen we ook weer afvinken van onze to-do-lijst. Hallo Jumbo! Sorry Nelleke :-)Hallo kuikentjes?Moraal: kijk altijd in een doos eieren voor je hem koopt!Dan nog naar de Hema v...
hollen en stilstaan | 3 mei 2014
Het mannetje en het vrouwtje zijn wakker ;)
Zie je wel! Er was iets raars met mijn voet, gisteren al. Deed zeer, maar ik kon niets vreemds ontdekken. Het zit van binnen, zeg ik dan altijd maar. En verdomd. Nu komt het naar buiten. Zien jullie het wel? Ik heb niet gelogen! Gelukkig weinig last van, en dat is maar goed ook, want we hebben wat dingetjes te doen.
We doen een fijne grote order voor SafeID de deur uit.
De Man werd helemaal gek van de druppende keukenkraan. Vroeger kon je er nog een nieuw leertje in zetten, maar nu moet je een compleet nieuwe kopen. Kunnen we ook weer afvinken van onze to-do-lijst.
Hallo Jumbo! Sorry Nelleke :-)
Hallo kuikentjes?Moraal: kijk altijd in een doos eieren voor je hem koopt...
Mud Sweat Trails | 30 april 2014
0,0 millimeter regen, 1 goudkleurige vuurbal, 120 Limburgse vlaaien, 720 liter Erdinger Alkoholfrei en ruim 1500 stralende gezichten. Statistieken van een trailfeest dat zich afgelopen zondag voltrok in Gulpen. Parcoursbouwer Patrick Franken trakteerde de lopers op de drie afstanden op wat nieuwe paadjes in deze vierde editie van de Salomon Koning van Spanje. De heerlijke weersomstandigheden maakten dat het start/finish dorp volliep met uitgelaten lopers die onder het genot van het welbekende finishbiertje en een stuk vlaai onderling verhaalden over hun eigen loopervaring. Doedelzakspeler Steve en huis-DJ Nick Thorn omlijsten de dag met hun muzikale inbreng. Veel trailers deden zich tegoed aan het ruime assortiment van Scarabee | Trai...
hollen en stilstaan | 30 april 2014
Vrij betekent niet lui. Kopje koffie op bed gehad van de Man (dat ie nog geen lintje heeft...!) en hoppa, eruit!Snelle krentenbol erin en lectuur mee. Vandaag is het kapperdag! Ik ben hartstikke vroeg. De drukke singel is uitgestorven. Het winkelcentrum is ook nog uitgestorven, maar de kapper is al open.Voor.Tijdens.Op de spiegel staat color.id. Dat heb ik nu op m'n hoofd. Een nieuw soort techniek van verven, aldus Brainwash. Vier kleuren en laag voor laag. Natuurlijk resultaat. We'll see... Terwijl de kleur zit in te trekken lees ik in het wielerblad van de NTFU. Yes! SafeID staat er weer in! Hmmm. Vind ik het wel of niet leuk? De kleur is super. Dat wel. Maar de pony? *kijkt bedenkelijk* Thuis vul i...
hollen en stilstaan | 30 april 2014
Vrij betekent niet lui. Kopje koffie op bed gehad van de Man (dat ie nog geen lintje heeft...!) en hoppa, eruit!
Snelle krentenbol erin en lectuur mee. Vandaag is het kapperdag!
Ik ben hartstikke vroeg. De drukke singel is uitgestorven.
Het winkelcentrum is ook nog uitgestorven, maar de kapper is al open.
Voor.
Tijdens.Op de spiegel staat color.id. Dat heb ik nu op m'n hoofd. Een nieuw soort techniek van verven, aldus Brainwash. Vier kleuren en laag voor laag. Natuurlijk resultaat. We'll see...
Terwijl de kleur zit in te trekken lees ik in het wielerblad van de NTFU. Yes! SafeID staat er weer in!
Hmmm. Vind ik het wel of niet leuk? De kleur is super. Dat wel. Maar de pony? *kijkt...