Maak kennis met pro-atleet Astrid Van Cauwelaert
run-waygirls {Erlinde} | 30 mei 2023 | Triathlon
'Een uit de hand gelopen hobby' Vandaag heb ik de eer en het genoegen om een uitzonderlijke atleet voor te stellen, de Belgische Astrid Van Cauwelaert. Dit jaar is zij gestart als pro-triatleet. Ik ben heel benieuwd hoe zij haar trainingen en haar 'gewone baan' voor 32 uur weet te combineren. Laten we meteen beginnen! Wat heeft je doen besluiten om dit jaar als professioneel triatleet te starten, Astrid? Vorig jaar heb ik enkele verassende en mooie resultaten kunnen halen. Zo werd ik o.a. Belgisch Kampioen op de 70.3 afstand en behaalde ik op het WK 70.3 in St.George in Amerika een 3e Age Group plek in het overall-AG klassement. Eind vorig jaar heb ik dan ook de beslissing gemaakt om dit jaar van start te gaan als p...
Run Andrea Run | 29 mei 2023 | Training, sports diary, sportweek
Herstel is on! Ik wist dat het weekend me een flinke klap zou geven. De vraag was alleen hoe hard die aankwam. Mijn laatste werkweek werd dus een week van afronden en van chillen op mijn billen en weer even heel goed back to basics met mijn voeding.
Het bericht Sports diary #21 2023 verscheen eerst op Run Andrea Run.
Onderweg Naar Leonidas | 29 mei 2023
Om 07.00 uur wakker en ik kon mezelf overhalen om de loopkleren aan te trekken en het zelfde rondje weer te lopen. Echt een heel koude wind ineens, heel anders dan gisterenmiddag, maar zeker lekker wakker worden zo. Het was wel zonnig en onderweg 1 auto tegengekomen. Dat is heerlijk hier, die rust onderweg. De rododendrons staan in bloei (note to myself: nog een foto van maken!) en inmiddels is het half 10 en gaan we met de hele groep nog een wandeling in de buurt maken waarna we het weekend afsluiten met een pannenkoekensessie.
Onderweg Naar Leonidas | 29 mei 2023
Om 07.00 uur wakker en ik kon mezelf overhalen om de loopkleren aan te trekken en het zelfde rondje weer te lopen. Echt een heel koude wind ineens, heel anders dan gisterenmiddag, maar zeker lekker wakker worden zo. Het was wel zonnig en onderweg 1 auto tegengekomen. Dat is heerlijk hier, die rust onderweg. De rododendrons staan in bloei (note to myself: nog een foto van maken!) en inmiddels is het half 10 en gaan we met de hele groep nog een wandeling in de buurt maken waarna we het weekend afsluiten met een pannenkoekensessie.
Onderweg Naar Leonidas | 28 mei 2023
Weekend uit met vrienden, (ex-)hardloopvereniging Haasjerepje. In de Achterhoek waar het lekker rustig lopen is op kleine boerenweggetjes. Deze weekenden zitten altijd behoorlijk vol geplakt met activiteiten (wandelen, fietsen, kanoën etc) dus het is echt zoeken naar een gaatje in het rooster. Vanmiddag met 3 jonge leden van Haasjerepje een rondje gerend. Erg warm maar erg leuk.
Onderweg Naar Leonidas | 28 mei 2023
Weekend uit met vrienden, (ex-)hardloopvereniging Haasjerepje. In de Achterhoek waar het lekker rustig lopen is op kleine boerenweggetjes. Deze weekenden zitten altijd behoorlijk vol geplakt met activiteiten (wandelen, fietsen, kanon etc) dus het is echt zoeken naar een gaatje in het rooster. Vanmiddag met 3 jonge leden van Haasjerepje een rondje gerend. Erg warm maar erg leuk.
webzwerver | 27 mei 2023 | lopen, dailynote, EDH
Ik loop.Ik loop over tegels.Ik loop over onkruid.Ik loop over de straat.Ik loop.Ik loop rechtopIk loop ontspannen.Ik loop als een trekpop zo recht.Ik loop.Mijn god wat moet ik nodig.Ik loop.Ik loop door stratenIk loop door stegen.Ik loop
Mud Sweat Trails | 27 mei 2023 | Home | Routes | twaalf provinciën trails
Vanaf dit weekend beschikbaar: ZEELAND, de tiende provincie in de reeks!
Onderweg Naar Leonidas | 26 mei 2023
5,2 km. Rondje in het zonnetje. Wat een heerlijk weer en het liep ook lekker. Ontspannen en redelijk soepel.
Niet vergeten onderweg stil te staan bij het wonder van de lente. Alles staat in bloei en met de zon erbij geeft het een enorm positieve boost aan je humeur.
De nieuwe auto zal later vandaag worden opgehaald. Elektrisch rijden vanaf vandaag, ben benieuwd hoe dat gaat bevallen.
Onderweg Naar Leonidas | 26 mei 2023
5,2 km. Rondje in het zonnetje. Wat een heerlijk weer en het liep ook lekker. Ontspannen en redelijk soepel.
Niet vergeten onderweg stil te staan bij het wonder van de lente. Alles staat in bloei en met de zon erbij geeft het een enorm positieve boost aan je humeur.
De nieuwe auto zal later vandaag worden opgehaald. Elektrisch rijden vanaf vandaag, ben benieuwd hoe dat gaat bevallen.